Voor rechtstreekse aandrijving

Bij veiligheidskoppelingen voor rechtstreekse aandrijving liggen de aandrijfas en de aangedreven as wel op dezelfde lijn. Om de axiale en radiale asafwijking te compenseren, moet daarom op de veiligheidskoppeling een compensatie-element worden aangebracht. Diverse uitvoeringen met metalen balg of elastomeer koppelingsbevestiging kunnen worden geselecteerd uit een uitgebreid assortiment.

  • Exact instelbaar loskoppel
  • Compensatie voor uitlijnfouten
  • Zeer laag restmoment
  • Spelingsvrij
  • Hoge herhalingsnauwkeurigheid
  • Onderhoudsvrij
  • Functionele delen gehard
  • Automatische herinschakeling na 360°
  • Optimaal dynamisch realease-gedrag
  • Zeer laag traagheidsmoment

FHW-F-BA

De FHW-F-BA combineerd de ontkoppelingsfunctie met compensatie voor uitlijnfouten. Deze koppeling wordt ook gekenmerkt door een laag traagheidsmoment, geen speling en lage krachten op de aslagers.

  • Met klemnaaf en metalen balg

FHW-F-SB

De FHW-F-SB is eenvoudig te onderscheiden dankzij een uitgekiende, koppelbare metalen balgconstructie. Deze koppeling heeft zichzelf bewezen in toepassingen die moeilijk toegankelijk zijn omdat de naven alleen worden vastgeschroefd en vervolgens worden gekoppeld.

  • Met koppelbare metalen balgkoppeling

FHW-F-SBK

De FHW-F-SBK combineerd de ontkoppelingsfunctie met compensatie voor uitlijnfouten. Deze koppeling wordt ook gekenmerkt door een laag traagheidsmoment, geen speling en lage krachten op de aslagers.

  • Met elastomeer koppeling en klemnaaf

Product afbeeldingen

STEL UW VRAAG

Heeft u vragen bij één van onze producten of diensten?